Friday 16 September 2011

aku bangga jadi budak universiti



jujur aku cakap...aku terlalu bersyukur bila dapat masuk universiti...UPM....xpernah terfikir akan dapat jadi mahasiswi upm...alhamdulillah terlalu luas rezeki Allah buka utk aku...:)...maw crita skit cmna dpt msuk upm..hehhehe.....waktu 2 aku keja dkat company perumahan,than 1ari kaka aku inform ada interview kmasukan dkat UPM...untuk bdak2 lepasan institut pertanian sabah.....dgn ringan hatinya aku g la intrvw...aku msh ingt g tukang intrvw 2...xpyh sebut namala...karang dia bca blog aku ne..hehehhe...aftr intrvw,aku tunggu dgn hrapanla juga...lma menanti cm xda jak bunyi..last2 aku lupakan jakla hrpn aku 2..heheh...pastu aku dpt twrn keja dkat jbtn pertanian kota marudu....aku g la lapor diri dkat bosnya...DAN...pd malamnya lbh kurang Jam10..dpt panggilan dr UPM suru daftar scepat yg mngkin,,,aku dalam DILEMA...mana 1 mau pilih...dua2 aku mau..huhuhu....1malam xdpt tidur gara2 2 jak...esknya aku gtau mama aku...1st dia suh keja jak...tp siblings yg lain suh sambung...kaka aku ckp aku patut bsyukur allah bg 2rezeki pd 1masa...aku orang yg bertuah,,,fikir2...last2 aku amik kptsan utk sambung blajar...smga aku jd insan yg terpelajar...aminnnn....

1 comment: