Tuesday 20 September 2011

rindu tentang sesuatu...


ne yang aku rasa saat ne,,,,rndu sgt2 dgn arwh bapa aku...huhu....genap 11 tahun arwh xda sma2....sapa2 yg tengah @ sdang bca blog ne...TOLONG sedekahkan AL-FATIHAH bt arwh...AL-FATIHAH...
susah mau ungkapkan kenangan bersama arwah..terlalu banyak..1kenangan yg aku xpnah lupa bila dia bawa aku,kaka aku n 2org adik aku g Fun Fair...smpi dkat tempat 2, arwah bayarla yuran masuk utk kami 4org..skalinya penjaga kaunter 2pun suru arwh bapa aku bayar,,,apalg arwh bapa aku trus cakap "sy yg tua2 nepun kena bayarka...sy bkan main 2 kamu pnya permainan,sy tnguk2 ank sy jak"...bila crita balik dgn adik-beradik aku...kompom kami ketawa..heeheh..tp mau ckp 2 lah 1st dan last aku g Fun Fair..lps 2 xda lg....arwh bapa slalu bgunkan aku adik beradik suru urut kaki dia..kdg2 aku blh trtdur duduk urut kaki arwah....time 2 msh kecil2 g..kompomla atipun memberontak sdikit..tdur dkacau...tp aku bangga dgn mama aku...sampai pg urut kaki arwah,,,,bila skrg arwah xda..huhuhu...sush mau gambar ati ne...kdg2 rasa kecik ati jg bila kwn2 crita psl bapa dorg tnpa pdulikn ati aku...dorg sioklah crita psl bapa dorg...aku mw crita apa psl bapa aku???...baru2 ne baca harian metro pasal bapa dibuang oleh anak sendiri..kena c tinggal sorg2 dkat masjid...aku btl2 geram...bila anaknya ditanya,kononya bapa dia ada sejarah hitam,thats why dorg xblh terima bapa dorg...huhuhu...berpendidikanka org mcm 2???jahat cmanapun bapa..itu TETAP bapa...yg jga kita dr kecik...dihitung smpi besar,xterbalas jasa org tua dgn kita....duit bkn segala2nya...
sapa2 yg msh ada ibu bapa...hargailah sgt2..bila sdh xda,baru tercari2...baru rasa mnyesal...aku stop dsini...xg mau crita psl arwh bapa aku...xleh tahan air mata ne..huhuhu

No comments:

Post a Comment